Telefonas: 
+37069978978


El. paštas

mpaslaugele@gmail.com

Svetainės kalbos:      Lietuviškai  English  По русски  Latviešu 
Prekių krepšelis: Prekių krepšelis tuščias.
Pirkimo taisyklės

Prieš skaitydami Pirkimo taisykles apgalvokite kokiu būdu norėsite gauti prekes. Prekes mūsų el.parduotuvėje galite gauti:

  • užsakius internetu - per AB "Lietuvos paštą" (1,80 €) ar AB "Lietuvos pašto" kurjerį (4,50 €).
  • prekė išsiunčiama per 1-2 d.d. gavus apmokėjimą.

 

 

Perkantiems prekes internetu, kad pirkimas būtų patogus ir negaištų daug laiko, pateikiame pirkimo instrukciją:


1. Kai Jūs rasite patinkančią prekę, paspauskite "DETALIAU" ir pamatysite tos pačios prekės daugiau nuotraukų su aprašymu. Turite pasirinkti prekės dydį ir vienetų kiekį.

 

2. Spauskite "Į KREPŠELĮ".

 

3. Lange "PREKIŲ KREPŠELIS" galite peržiūrėti savo pasirinkimą ir jį pakoreguoti arba pašalinti. Po redagavimo būtina paspausti mygtuką "TOLIAU". Jūs turite užpildyti informacijos langelius apie save, pasirinkti Jums priimtiną prekių pristatymo būdą (AB "Lietuvos paštas" arba AB "Lietuvos paštas" kurjeris) bei pažymėti apmokėjimo būdą ir, jei Jums reikia, parašykite  kitus pageidavimus tam skirtoje grafoje. Suvedę visą informaciją, paspauskite „TOLIAU“.

 

Paspaudę mygtuką "TĘSTI APSIPIRKIMĄ" Jūs galite naršyti puslapyje ieškodami dar Jums patinkančių prekių, o suradę, atlikite  paminėtus veiksmus. Patikrinę savo užsakymą spauskite "TOLIAU."

 

4. Trečiame pirkimo žingsnyje turite patikrinti visą užsakymo informaciją. Jei kažkurie duomenys yra netikslūs, spauskite "ATGAL" ir pataisykite. Jei Jūsų suvesta informacija teisinga, turite patvirtinti užsakymą spausdami "TOLIAU".

 

Jūsų užsakymas bus užregistruotas ir pradėtas vykdyti tik gavus apmokėjimą  į nurodytą sąskaitą. Būtina paskirties laukelyje nurodyti užsakymo numerį.

 

Prekių grąžinimas:

 

Netikusias prekes dėl dydžio galite grąžinti per 7 darbo dienas nuo prekių gavimo.  Apie grąžinimą turite pranešti per 1-2 dienas nuo siuntos gavimo dienos. Prekės turi būti originalioje pakuotėje, nenuplėšytomis etiketėmis, nesuglamžytos bei nedėvėtos. Tokiu atveju, prekę pakeisime į didesnį ar mažesnį dydį. Prekių grąžinimo pašto išlaidas apmoka klientas.

Tuo atveju, kai prekės grąžinimo priežastis yra gamyklinis brokas, mes įsipareigojame netinkamos kokybės prekę pakeisti tinkamos kokybės preke arba grąžinti už prekę sumokėtus pinigus. Apie brokuotą prekę pirkėjas privalo pranešti per 1-2 dienas nuo siuntos gavimo dienos.



Dėmesio! Prekė iš prekybos išimama tik gavus apmokėjimą. Kuo ilgiau neapmokėsite, tuo didesnė tikimybė, kad Jūsų norimą prekę nupirks kitas pirkėjas!!!

 

Ačiū, kad perkate!